طراحی و اعتباریابی شرایط علّی دانشگاه باز بر اساس پارادایم نوآوری؛ یک رویکرد آمیخته

معصومه تجری؛ فریبا دمیرچیلی

دوره 6، شماره 23 ، مهر 1401، ، صفحه 31-48

https://doi.org/10.22054/jrlat.2023.71374.1634

چکیده
  هدف اصلی در این پژوهش، شناسایی، تبیین و اعتبارسنجی شرایط علّی دانشگاه باز بر اساس پارادایم نوآوری باز بوده است. برای رسیدن به این هدف، از روش ترکیبی متوالی اکتشافی استفاده شده است. در روش‌شناسی پژوهش از رویکرد آمیخته استفاده شد، و در مرحله کیفی با استفاده ازنظریه داده‌بنیاد و مصاحبه نیمه‌ساختار‌یافته با ده نفر از متخصصان و پژوهشگران ...  بیشتر